Haasteen sain vastaani Heliltä ja Manssulta. Pitää kertoa itsestäni 6 omituista asiaa.

1. Joskus minua laulaattaa niin, että en pysty lopettamaan, vaikka se jo ärsyttää sekä minua, että kuuntelijoita. ;)

2. Kun olen pimeällä yksin kotona suljen kaikki ikkuna verhot, koska mieleeni tulee ajatus, että joku kurkkii ikkunan takaa.

3. omituista, että juuri sillä hetkellä kun pitää miettiä jotain asiaa, ne unohtuu... (: juuri nyt on hyvä esimerkki.)

4. Aina kun lähden reissuun minulla on sellainen tunne, että nyt puuttuu jotain todella tärkeää,vaikka tiedän että minulla on kaikki tarvittava mukana... (ei se sinällään niin outo juttu ole...)

5. Voin itkeä melkein tunnin, vaikka siihen ei ole erityistä syytäkään. (näin on käynyt kerran)

6. Aina kun puistelen mattoja minulle tulee pää kipeäksi.

ja haaste lähtee kiertämään seuraaville:

Kesäkumpu

Merkan nukkekoti


Katjan näpertelyt


Ninnan nukkekotipäiväkirja

Pienen kartanon elämää

Nukkekoti Ainolan päiväkirja